iRobot iRobot® Roomba® 692 - Reviews

Beste deals -24% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de iRobot iRobot® Roomba® 692 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marco 04-01-2021

matige robotstofzuiger

Hiervoor een LG hom bot gehad, maar de accu ging voor de tweede keer na veel gebruik kapot. Dus tijd voor een nieuwe en het werd de Roomba 692. Twee weken in gebruik. Verschillen t.o.v. de LG: Maakt veel meer herrie, gaat kriskras door de kamer en stoot soms toch wel hard tegen objecten. Doet langer over een rondje en trekt de draadjes uit mijn minibox die op de grond staat. De LG zette ik aan als ik in de kamer was en ging systematisch door de ruimte. Bij de Roomba vlucht je de kamer uit, vanwege het geluid en omdat hij onvoorspelbaar is. Dus zal ik moeten aanleren dat ik dat ding aan zet als ik niet thuis ben. Ik hoop dat al dat gebots niet tot lelijke plekken op mijn meubels gaat veroorzaken. De LG was veel beter, maar is niet meer te koop. De Roomba doet zijn ding wel okee en zuigt de vloer redelijk goed schoon. Handige hulp voor luie, of drukke mensen.

Pluspunten

• zuigt naar behoren schoon

Minpunten

• luidruchtig
  • onvoorspelbaar kriskras door ruimte